ជំនាញ 3 ដែល​អ្នក​ត្រូវតែ​ចេះ​ជាដាច់ខាត ក្នុងនាម​ជា​បុគ្គលិក​ក្រុមហ៊ុន

1) ជំនាញ​ភាសា​អង់គ្លេស៖ អង់គ្លេស វា​បាន​ក្លាយទៅជា​ភាសា​មួយ​ដែល​គេ​ប្រើប្រាស់​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក។ មិន​ថា​វិស័យ​ណា​នោះទេ គឺ​ទាមទារ​ឱ្យ​ចេះ​ភាសា​អង់គ្លេស ដើម្បី​ងាយស្រួល​ទំនាក់ទំនង។ បើទោះបីជា​ក្រុមហ៊ុន​មួយ មិនមែនជា​ក្រុមហ៊ុន​អន្តរជាតិ​ក្ដី ប៉ុន្តែ​នៅក្នុង​លក្ខ​ខ័​ណ្ឌ​ការងារ​គឺ​ក្រុមហ៊ុន​តែងតែ​ទាមទារ​ឱ្យ​បុគ្គលិក​របស់ខ្លួន​ចេះ​ភាសា​អង់គ្លេស ទោះ​ចេះ​ក្នុង​កម្រិត​ណាក៏ដោយ។

2) ជំនាញ​ទំនាក់ទំនង៖ បើទោះបីជា​បុគ្គលិក​នោះ មិន​ស្ថិតនៅក្នុង​ចង្កោម​ការងារ​ទំនាក់ទំនង​ក្ដី ក៏​ក្រុមហ៊ុន​ទាមទារ​ឱ្យ​បុគ្គលិក​របស់ខ្លួន​មាន​ជំនាញ​ទំនាក់​ទង​ដែរ។ ហេតុអ្វី​ចាំបាច់​ចេះ​ជំនាញ​មួយ​នេះ? ចាប់តាំងពី​សន្តិសុខ អ្នក​បោស​សំរាម រហូតដល់​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន គឺ​អ្នក​ត្រូវមាន​ទំនាក់ទំនង​គ្នា​ទាំងអស់ ព្រោះថា​អ្នកធ្វើការងារ​នៅក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ដែលមាន​បុគ្គលិក​ច្រើន មិនមែន​មាន​តែឯង​នោះទេ ដូច្នេះ​អ្នក​ត្រូវតែ​ចេះ​ជំនាញ​ទំនាក់ទំនង ជាពិសេស​គឺ​មិត្ត​រួម​ក្រុម មិត្ត​រួមការ​ងារ និង​ប្រធាន​របស់​អ្នក​ផ្ទាល់​តែម្ដង ហើយ​មូលហេតុ​ធំ​ដែល​ក្រុមហ៊ុន​ចង់ឱ្យ​បុគ្គលិក​ខ្លួន​ចេះ​ជំនាញ​នេះ​គឺ​ការងារ​នឹង​ប្រព្រឹត្តទៅ​យ៉ាង​រលូន និង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព។

3) ជំនាញ​ទន់៖ ជំនាញ​ទន់ ត្រូវបាន​គេ​ដឹងថា ជា​ជំនាញ​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​សង្គម ដូច្នេះហើយ​ទើប​ក្រុមហ៊ុន​ទាមទារ​ឱ្យ​ចេះ​ជំនាញ​នេះ ព្រោះ​វា​មាន​សារៈសំខាន់​ផងដែរ សម្រាប់​ការ​ប្រឈម និង​ដោះស្រាយ​នូវ​បញ្ហា​នានា មិន​ថា​នៅក្នុង ឬ​នៅក្រៅ​ក្រុមហ៊ុន​នោះទេ៕

Advertisement