15 ថ្ងៃ លក់ Franchise បាន 15សាខា ដោយសារ​គន្លឹះល្អៗ 3 យ៉ាង…

តើ​អ្នក​និយម​តាមដាន​កិច្ចការ​ធុរកិច្ច និង​ការបង្កើត​អាជីវកម្មថ្មីៗធ្លាប់​បានដឹង​ទេ​ថា តើ​មាន​ក្រុមហ៊ុន​ណាខ្លះ​ដែល​អាច​លក់​ Franchise ក្នុង​រយៈពេល 15ថ្ងៃ បាន​ដល់​ទៅ 15សាខា?…ប៉ុន្ដែ Monsne (មន្ត​ស្នេហ៍) កាហ្វេ ជា​ម៉ាក​សញ្ញា​ថ្មី​របស់​កូន​ខ្មែរ​ដែល​ទើប​បង្កើតឡើង អាចធ្វើ​បាន​ហើយ។

លោក​ឧកញ៉ា ចិត្រ សេរី​សុភ័ក្ដ្រ ជា​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម Monsne Group ដែល​បង្កើត​ម៉ាក​សញ្ញា Monsne កាហ្វេ បាន​លើកឡើងថា៖« បន្ទាប់ពី​ខ្ញុំ​ដំណើរ​ការលក់ Monsne កាហ្វេ រយៈពេល 15ថ្ងៃ ខ្ញុំ​ចុះហត្ថលេខា​ទិញ-លក់បាន 15សាខា ។ អ៊ីចឹង​ចំពោះ​ហាង​កាហ្វេ​ដែល​លក់ Franchise ល្បី​ខ្លាំង​បំផុត​ទូទាំង​ពិភពលោក គឺ​គ្មាន​ប្រ៊េ​ន​ដ៍​ណា​អាច​លក់បាន​ដូច​ខ្ញុំ​ទេ»។

តើ​មាន​គន្លឹះ​សំខាន់​អ្វីខ្លះ​ដែល​ធ្វើឱ្យ​ម៉ាក​សញ្ញា Monsne កាហ្វេ មាន​សក្ដានុពល និង​ការទាក់ទាញ​ខ្លាំង​ដល់​ថ្នាក់​ហ្នឹង?

ឧកញ៉ា​ចិត្រ សេរី​សុភ័ក្ដ្រ បាន​បន្ដថា ក្នុង​អាជីវកម្ម​មួយ​នេះ គឺ​លោក​បានរៀបចំ​គន្លឹះសំខាន់ៗចំនួន 3 គឺ ៖

ទី1 ៖ ការផ្ដល់​ទំនុកចិត្ដដ​ល់​ដៃគូ មានន័យថា យើង​ត្រូវ​ចេះ​សាង​កេរ្ដិ៍ឈ្មោះ​ឱ្យបាន​ល្អ​លើ​ការងារ​រកស៊ី និង​អាជីវកម្មផ្សេង។ ធ្វើយ៉ាងណា​ត្រូវ​រក្សា​ភាពស្មោះត្រង់ និង​មាន​គុណធម៌​ជាមួយ​ដៃគូ​ដោយ​មិន​ធ្វើឱ្យប៉ះពាល់​ដល់​អារម្មណ៍​អ្នកដទៃ ដូចជា​ដៃគូ​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់​យើង​មិនឱ្យ​មាន​ភាព​សៅហ្មង​ដោយសារ​យើង។ នេះ​ជា​ចំណុច​សំខាន់បំផុត​ដែល​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ដទៃទៀត​ពុំ​គូរ​មើលរំលង។

ទី2 ៖ គិតពី​សុវត្ថិភាព មានន័យថា អ្វីដែល​យើង​បង្កើតឡើង គឺមាន​ស្ដង់ដារ មិន​ប៉ះពាល់​ដល់​សុខភាព​អ្នក​ទទួលទាន។

ទី3 ៖ ការបង្កើន​ចំណូល​ដល់​ដៃគូ​ឱ្យបាន​ច្រើន មានន័យថា ទោះបី​យើង​ជា​អ្នកលក់ Franchise ឱ្យគេ​ក៏ពិតមែន ប៉ុន្ដែ​យើង​មិនអាច​យករួចខ្លួន​ទេ គឺ​ត្រូវ​គិត និង​រៀបចំ​យុទ្ធសាស្ដ្រ​ទីផ្សារ​ឱ្យគេ​ផង ធ្វើយ៉ាងណា​ឱ្យដៃ​គូ​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់​យើង​ទទួលបាន​ប្រាក់ចំណេញ​ច្រើន៕

Advertisement