«Business Matching» អាចធ្វើឱ្យ​ទំហំ​ពាណិជ្ជកម្ម​ទេ្វ​ភាគី​ថៃ-កម្ពុជា​ជោគជ័យ    

ភ្នំពេញ – នៅពេលដែល​ការតាំងពិព័រណ៍​ផលិតផល​នៃ​សហគ្រាស​ខ្នាតតូច-មធ្យម (SME) ថៃ នៅ​មជ្ឈមណ្ឌល​កោះ​ពេជ្រ​កំពុងតែបន្ដ​ដំណើរការ​នៅឡើយ។ កាល​ថ្ងៃ17 ខែសីហា ឆ្នាំ2017 មាន​បណ្ដា​ក្រុមហ៊ុន​ថៃ​ជាច្រើន​បានរៀបចំ​កម្មវិធី Business Matching ដើម្បី​ចាប់​ដៃគូ​ពាណិជ្ជកម្ម​ជាមួយ​កម្ពុជា។

លោកស្រី ជី​រ៉ា​ណាន់ វង្ស​មង្គល តំណាង​ពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ​ប្រចាំ​ខេត្ដ​សៀមរាប​បាន​បញ្ជាក់ថា ការរៀបចំ​កម្មវិធី «Business Matching» គឺ​ដើម្បី​ផ្ដល់ឱកាស​ឱ្យ​ពាណិជ្ជករ​ថៃ និង​កម្ពុជា អាច​ជួប​ពិភាក្សាគ្នា​និង​ស្វែងយល់​ចិ​ត្ដ​គ្នា​មុននឹង​ឈានទៅដល់​ការធ្វើ​កិច្ចសហប្រតិបត្ដិការ​រួម​គ្នា។ លោកស្រី​បន្ដថា៖«ការជួបពិភាក្សាគ្នា​នេះ​មិន​ប្រាកដថា ក្រុមហ៊ុននីមួយៗជួប​ជជែក​គ្នា​តែម្ដង​ហើយ​បាន​ជោគជ័យ​នោះទេ។ ក្រុមហ៊ុន​ខ្លះមក5ដង​ទើប​អាច​ចាប់​ដៃគូ​សហការគ្នា​ក៏មាន។ដូច្នេះហើយ​ខ្ញុំ​តែងតែ​ប្រាប់​ទៅ​ក្រុមហ៊ុន​ទាំងនោះ​ថា ចង់​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​ជោគជ័យ​ត្រូវតែមាន​ភាព​អំណត់ តែ​ទោះជា​យ៉ាងណា​ក៏​យើង​សប្បាយ​ចិ​ត្ដ​ដែរ ព្រោះ​កិច្ច​ការដែល​យើង​ធ្វើ​កន្លងមក​តែងតែ​ទទួលបាន​ជោគជ័យ​តម​ករ​ហូត»។

ពេលបច្ចុប្បន្ន​ក្រៅ​ក្រុមហ៊ុនធំៗរបស់​ថៃ ក៏មាន​ SME ជាច្រើន​ដែរ​ដែលមាន​ការចាប់អារម្មណ៍​ចំពោះ​កិច្ចសហការ​ក្នុង​ការធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​ជាមួយ​កម្ពុជា។ មូលហេតុ​មកពី​មាន​ក្រុមហ៊ុនធំៗជាច្រើន​ក្រោយពី​បានមក​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅ​កម្ពុជា​ហើយ​តែងតែ​លើកយក​ពី​ចំណុច​វិជ្ជមាន​ទៅ​ផ្សព្វផ្សាយ​បន្ដ​តាមរយៈ​ការគាំទ្រ​លើ​គុណភាព។ ដូច្នេះហើយ​ទើប​ធ្វើឱ្យ ​SME តាម​បណ្ដា​ខេត្ដ​នានា​ដែលមាន​សក្ដានុពល​ក្នុងការ​បង្កើត​ផលិតផល​មានបំណង​ចាប់​ដៃគូ​ពាណិជ្ជករ​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា។

តំណាង​ពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ​ប្រចាំ​ខេត្ដ​សៀមរាប​បន្តថា ៖ «បច្ចុប្បន្ន​មិនមែន​មានតែ​ខេត្ដ Chanthaburi ទេ​ដែលមាន​ការចាប់អារម្មណ៍​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា គឺ​នៅមាន​ខេត្ដ​នៅតាម​ព្រំដែន​ប្រទេស​កម្ពុជា ដូចជា​ខេត្ដ រ៉ាក់យ៉ង ត្រាត ស៊ីសាកេត ជាដើម​ពួកគាត់​សុទ្ធតែ​មានបំណង​ចង់​មក​ចាប់​ដៃគូ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅ​ជាមួយ​កម្ពុជា»៕

Advertisement