ពេល​ខ្ញុំ​តាំង​គភ៌​ខែ​ទី3

June 9, 2018​ ម៉ោង 2:54 pm
0

ពេល​អាយុ​គភ៌​ចូលមក​ដល់​ខែ​ទី3 ទារក​ក្នុង​គភ៌​នឹងមាន​ទំហំ​ប្រមាណ​ជា2.5-3អី​ុ​ញ និង​ទម្ងន់​ប្រហែលជា15ក្រាម​ហើយ។ នៅក្នុង​ខែ​នេះ​ទារក​ក្នុង​គភ៌​ចាប់ផ្ដើម​មាន​វិវឌ្ឍនាការ​របស់​អា​វយ​វៈផ្សេងៗដូចជា ប្រព័ន្ធ​ឈាម​រត់ ប្រព័ន្ធ​បន្ទោបង់​ទឹកមូត្រ​ចាប់ផ្ដើម​ធ្វើការ ថ្លើម​ចាប់ផ្ដើម​សាង​ទឹក-ប្រមាត់ អវយវៈ​បន្ត​ពូជ​ចាប់​ផ្ដើមចេញ​ជា​រូបរាង តែ​នៅ​មិនទាន់​អាច​មើលឃើញ​បាន​ច្បាស់​ថា ជា​ភេទ​ណា​នៅឡើយ​ទេ។

ក្នុង​ខែ​ទី3នៃ​ការតាំង​គភ៌​នឹងមាន​ការប្រែប្រួលផ្សេងៗដែល​អាចមាន​អារម្មណ៍​ដឹងបាន​ដូចតទៅ ៖
– ឆាប់​ល្វើយ​អស់កម្លាំង និង​មាន​អារម្មណ៍​ងងុយគេង​ញឹកញាប់​ជាង​ប្រក្រតី។
– បត់ជើងតូច​ញឹកញាប់។
– ក្អួតចង្អោរ ឬ​មាន​អាការ​ចាញ់កូន។
– ទល់លាមក។
– ហើម​ឆ្អល់ពោះ អាហារ​មិន​រំលាយ ឈឺផ្សា​នៅ​ម្ដុំ​ចុងដង្ហើម។
– ធុញទ្រាន់​អាហារ និង​ចង់​ញ៉ាំ​អាហារ​ប្រភេទផ្សេង។
– សុដន់​ចាប់​ផ្ដើមឡើង​តឹង និង​រីកធំឡើង ពណ៌​ស្បែ​កនៅ​បរិវេណ​ក្បាល​សុដន់​ឡើង​ស្រគាំ។
– ឈឺក្បាល​ម្ដងម្កាល។
– ឈឺក្បាល​វិលមុខ កើត​ខ្យល់​ញឹកញាប់ ស្រវាំងភ្នែក ដូច្នេះ​ត្រូវ​ប្រយ័ត្នប្រយែង​ឱ្យបាន​ខ្លាំង​ឡើង។
– ទើស​ទែង​ធុញថប់​ត្រង់​ម្ដុំ​ចង្កេះ។
– ឃ្លាន​ញឹកញាប់ និង​ញ៉ាំ​ច្រើនជាង​មុន។
– អារម្មណ៍​ប្រែប្រួល ឆាប់​ទន់ជ្រាយ ដូចជា​ឆាប់​យំ​ជាដើម។

រឿង​ដែល​គ្រូពេទ្យ​ឱ្យ​ស្ត្រី​មានគភ៌​ធ្វើ​នៅក្នុង​ខែ​ទី3នេះ មានដូចជា ៖
1. ការ​ថ្លឹង​ទម្ងន់​ខ្លួន និង​វាស់​សម្ពាធ​ឈាម។
2. ពិនិត្យមើល​ជាតិ​ស្ករ និង​សារធាតុ​ទឹករំអិល​ស​ក្នុង​ទឹកមូត្រ។
3. ស្ដាប់​សំឡេង​លោត​របស់​បេះដូង​​ទារក​
នៅក្នុង​គភ៌ ដែល​អ្នកនឹង​បានដឹង​ពី​សំឡេង​បេះដូង​លោត​របស់​កូន​អ្នក។
4. ពិនិត្យមើល​ទំហំ​ស្បូន​ថា មាន​ទំហំ​ប្រក្រតី​ឬទេ?
5.ពិនិត្យមើល​កម្រិត​រប​ស់​ស្បូន ​ដោយ​ការ​ស្ទាប​លើ​ក្បាលពោះ។
6. ពិនិត្យមើល​អាការ​ហើម និង​សរសៃឈាម​ត្បៀត​នៅលើ​ជើង និង​បាតជើង។
7. ពិនិត្យ​អាការ​ខុស​ប្រក្រតីផ្សេងៗ (បើ​មាន)។

រឿង​ដែល​ត្រូវ​មើលថែទាំ​ជាពិសេស​ក្នុង​ខែ​នេះ​គឺ អាការ​ទល់លាមក។ ស្ត្រី​មានគភ៌​ដែល​កំពុង​តាំង​គភ៌​គួរ​ទទួលទាន​អាហារ​ដែលមាន​ជាតិ​កាក​សរសៃ​ឱ្យបាន​ច្រើនឡើង ញ៉ាំ​ទឹកស្អាត​ឱ្យ​ច្រើនឡើង និង​គួរ​ហាត់ប្រាណ​ក្នុង​ឥរិយាបថ​ដែល​ស័ក្តិសម​ក្នុង​មួយថ្ងៃ​កន្លះ​ម៉ោង។ ក្រៅពី​អាការ​ទល់លាមក​ហើយ អ្នកខ្លះ​អាចមាន​អាការ​ហើម​ឆ្អល់ពោះ​ដែល​ច្រើនតែ​បណ្ដាលមកពី​អាការ​ទល់លាមក ដូច្នេះ​ទើបត្រូវ​ព្យាបាល​អាការ​ទល់លាមក​នេះ​ឱ្យ​ជា។ មិនគួរ​ញ៉ាំ​អាហារ​ឆ្អែត​ជ្រុល​ពេក​ក្នុងមួយពេលៗ និង​មិនគួរ​ញ៉ាំ​បែប​ប្រញាប់​ឡើយ គួរ​ទំពា​អាហារយឺតៗ និង​បន្ថយ ឬ​តម​អាហារ​ណា​ដែល​អាចធ្វើឱ្យ​កើត​ហ្គាស​ក្នុង​ការរំលាយ ដូចជា ស្ពៃក្ដោប​គ្រប់​ប្រភេទ ខ្ទឹមបារាំង និង​សណ្ដែក​គ្រប់​ប្រភេទ។

គួរ​បែង​រំលែក​ការទទួល​ទាន​អាហារ​ចេញ​ជា​ពេលតូចៗ ជំនួស​ឱ្យ​ការទទួល​ទាន​បែប3ពេល​ក្នុង​មួយថ្ងៃ។ អាច​នឹង​បែង​ជា6-7ពេល​ក្នុង​មួយថ្ងៃ ចំណែក​ពេល​ថ្ងៃ (ចន្លោះ​ពេលបាយ​ព្រឹក និង​ថ្ងៃត្រង់) អាចនឹងទទួល​ទាន​ផ្លែឈើ​ដែលមាន​ជាតិ​កាក​សរសៃ​ច្រើន ឬ​ញាំ​បន្លែ​ស្លឹក​បៃតង។ លុះ​ពេល​រសៀល(ចន្លោះពេល​ថ្ងៃត្រង់ និង​ល្ងាច)អាច​នឹង​រក​ផ្លែឈើ ឬ​អាហារ​ចម្អាប​ដែលមាន​សារធាតុ​កាល់ស្យូមច្រើនៗមក​ទទួលទាន​ជំនួយ។ ចំណែក​ពេល​ក្បាល​ព្រលប់ (ក្រោយពេល​បាយល្ងាច និង​មុន​ចូល​គេង) បើ​មាន​អារម្មណ៍​ឃ្លាន ស្ត្រី​មានគភ៌​អា​ចរក​ទឹក​ផ្លែឈើ​ច្របាច់ស្រស់ៗ ផ្លែឈើ​ប្រភេទ​ខ្លះមក​ទទួលទាន ដូចជា​ចេកណាំវ៉ា ឬ​ញ៉ាំ​ទឹកដោះគោ​ក្ដៅឧណ្ហៗមួយ​កែវ ដើម្បី​ជួយ​ឱ្យ​ពោះ​មិន​ទំនេរ​រហូតដល់​ឃ្លាន​ខ្លាំង​បាន៕

ចែករំលែក

គាំទ្រកាសែតឡារ៉ែនពាណិជ្ជ សូមជូយចុច Like & Share Facebook Page ខាងក្រោម

គាំទ្រទស្សនាវដ្ដីឡារ៉ែន សូមជូយចុច Like & Share Facebook Page ខាងក្រោម