ក្រុមហ៊ុន អង់គ្លេស អភិវឌ្ឍ​យន្តហោះ​អគ្គិសនី ល្បឿន​លឿន​បំផុត​ក្នុង​ពិភពលោក

យន្តហោះ​អគ្គិសនី Electric NXT អាចបង្កើត​បានកំណត់​ត្រា​ពិភពលោក នៅពេល​វា​ហោះហើរ​ក្នុង​ល្បឿន 480 គីឡូម៉ែត្រ/ម៉ោង ដោយ​ប្រើប្រាស់​អាគុយ​ទម្ងន់ 300 គីឡូក្រាម។

Electric NXT (E-NXT) គឺជា​យន្តហោះ​កៅអី​មួយ ដែល​ត្រូវបាន​អភិវឌ្ឍ​រួមគ្នា​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន Electroflight និង​ក្រុមហ៊ុន Rolls-Royce។ ពួកគេ​សង្ឃឹមថា យន្តហោះ​នេះ​នឹង​បំបែក​កំណត់ត្រា​ស្ដីពី​យន្តហោះ​អគ្គិសនី​ដែលមាន​ល្បឿន​លឿន​ជាងគេ​បង្អស់ ជាមួយនឹង​ការហោះហើរ​បាន​ជាង 480 គីឡូម៉ែត្រ/ម៉ោង។ កំណត់ត្រា​បច្ចុប្បន្ន​គឺ 342 គីឡូម៉ែត្រ/ម៉ោង។

Rolls-Royce បាន​សហការ​ជាមួយ Electroflight រយៈពេល 3 ឆ្នាំ​មកហើយ ដើម្បី​អភិវឌ្ឍ E-NXT ដោយ​វិនិយោគ​ជា​ទឹកប្រាក់ 8.3 លាន​ដុល្លារ។

សមាជិក​ជាច្រើន​នៅក្នុង​ក្រុម​វិស្វករ​ទាំង 20 រូប ដែល​កំពុងធ្វើការ​នៅក្នុង​ឃ្លាំង​របស់ Electroflight សុទ្ធតែ​មានបទពិសោធន៍​ក្នុង​វិស័យ​ប្រណាំង​រថយន្ត ចំណែក​អ្នកគ្រប់គ្រង Stjohn Youngman វិញ មកពី​វិស័យ​ផលិត​រថយន្ត​កីឡា។

លោក Stjohn Youngman

ប៉ុន្តែ ការអភិវឌ្ឍ​យន្តហោះ​អគ្គិសនី មិនមែនជា​រឿង​ងាយស្រួល​ឡើយ បើ​ធៀប​នឹង​ការអភិវឌ្ឍ​រថយន្ត​អគ្គិសនី។ ដំបូង យន្តហោះ​ត្រូវការ​នាំយក​អាគុយ​ដែលមាន​ទម្ងន់​ដ៏​ធ្ងន់ ឡើង​ទៅលើ​អាកាស និង​ស្ថិតនៅក្នុង​រយៈពេល​យូរ។ ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​សម្រាប់ E-NXT មាន​ទម្ងន់ 300 គីឡូក្រាម ធ្ងន់​ជាង​ពីរដង ធៀប​នឹង​ទម្ងន់​ម៉ាស៊ីន​របស់​យន្តហោះ។ ដូច្នេះ ការងារ​ភាគច្រើន​របស់ Electroflight គឺ​ការអភិវឌ្ឍ​ប្រព័ន្ធ​អាគុយ ការថ្លឹងថ្លែង​អំពី​ជម្រើស​រវាង​ទម្ងន់ និង​ថាមពល។

គោលដៅ​សម្រេចបាន​ល្បឿន​កម្រិត​កំពូល នឹង​ធ្វើឱ្យ​ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​ស្ថិតក្នុង​សម្ពាធ​ដ៏​ធ្ងន់ធ្ងរ។ រថយន្ត​កីឡា​ជាច្រើន អាច​បង្កើន​កម្លាំង​ឡើងដល់​ជាង 500 សេះ ដោយ​ត្រូវការ​ថាមពល​បែបនេះ​ក្នុង​រយៈពេល​ខ្លី ប៉ុន្តែ យន្តហោះ​របស់ Electroflight វិញ នឹងត្រូវ​រក្សា​កម្លាំង​ខ្លាំង​ដូច្នេះ​ជានិច្ច នៅក្នុង​ការហោះហើរ​បំបែក​កំណត់ត្រា​រយៈពេល 8 នាទី។ សូម្បីតែ​នៅក្នុង​ល្បឿន​នៃ​ការហោះហើរ​ធម្មតា អាគុយ​របស់​យន្តហោះ ក៏​នៅតែ​ត្រូវ​ដំណើរការ​ដល់​កម្រិត 60% នៃ​ថាមពល​អតិបរមា​រប​ស់វា។

ដើម្បី​កាត់បន្ថយ​ទម្ងន់ ក្រុម​វិស្វករ ត្រូវដាក់​ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​នៅក្នុង​ស្រទាប់​ជញ្ជាំង​យន្តហោះ​ដែល​ធ្វើ​អំពី​សរសៃ​កា​បោ​ន​រឹង។ ក្នុង​ស្រទាប់​ជញ្ជាំង មាន​ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​ដាច់ដោយឡែក​ចំនួន 3 ដូច្នេះ បើទោះជា​ប្រព័ន្ធ​អាគុយ 1 ឬ 2 ក្នុងចំណោម​ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​ដែល​នៅសល់ ត្រូវ​ខូច ក៏​យន្តហោះ​នៅតែ​អាច​ដំណើរការ​ទៅមុខ។

ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​ទាំងនេះ មាន​ផ្ទុក​អាគុយ​ចំនួន 6,400 គ្រាប់ ហើយ​ក្នុង 1 គ្រាប់ៗ មាន​ទំហំ​ធំ​ជាង​បន្តិច ធៀប​នឹង​ថ្ម​ប្រភេទ AA ដែល​គេ​ប្រើ​ក្នុង​គ្រួសារ ជា​ប្រភេទ​ដែល​គេ​ប្រើ​សម្រាប់​រថយន្ត​អគ្គិសនី​នាបច្ចុប្បន្ន។ ប្រព័ន្ធ​អាគុយ​ទាំងអស់ ត្រូវបាន​បញ្ចុះ​កំដៅ​ដោយ​ប្រព័ន្ធ​ទូ​យោ​ទឹក និង glycol ដ៏​ស្មុគស្មាញ ព័ទ្ធជុំវិញ​អាគុយ។

Electroflight សង្ឃឹមថា បច្ចេកទេស​ដែល​ពួកគេ​មាន នឹង​ប្រែក្លាយ​ពួកគេ​ទៅជា​ក្រុមហ៊ុន​នាំមុខគេ​ក្នុង​ទីផ្សារ​អាគុយ​សម្រាប់​យន្តហោះ។ អាគុយ​ប្រភេទ​នេះ ត្រូវការ​ផ្លាស់ប្ដូរ​ជា​ញឹកញាប់ ដោយសារ​ត្រូវការ​បញ្ចូល​ថាមពល​ថ្មី ឬ​ដោយសារ​ចាស់ ប្រើ​លែង​បាន ដូច្នេះហើយ ការចំណាយ​ក៏​ក្លាយជា​រឿង​សំខាន់។ ដើម្បី​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​នេះ Electroflight ត្រូវ​បញ្ចុះតម្លៃ​យន្តហោះ និង​អាគុយ ដោយ​ការបង្កើត​រោងចក្រ​ផលិត​ឱ្យបាន​ច្រើន​តាម​ដែល​អាចធ្វើ​ទៅរួច៕

ប្រភព៖ Yahoo
ប្រែ​សម្រួល៖ បុត្រា

Advertisement