ម្ចាស់​បណ្ដាញ​លក់​រាយ​សម្លៀក​បំពាក់ Zara ចំណាយ​ 1.1ពាន់​លាន​ដុល្លារ​​ បើក​ហាង​អនឡាញ

ម្ចាស់​បណ្ដាញ​លក់​រាយ​សម្លៀក​បំពាក់ Zara ចំណាយ​ 1.1ពាន់​លាន​ដុល្លារ​​ បើក​ហាង​អនឡាញ

Inditex ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ​សម្លៀក​បំពាក់​ធំជាង​គេ​បង្អស់​ក្នុង​ពិភពលោក​ កំពុង​តែ​ចំណាយ​ប្រាក់​រាប់​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​សម្រាប់ដំណើរ​ការ​​​ហាង​អនឡាញ​ ទន្ទឹម​នឹង​ការ​បើក​ហាង​លំដាប់​ខ្ពស់ដែល​លក់​ផ្ទាល់​​ បើ​ទោះ​ជា​រកស៊ី​ខាត​ដោយ​សារ​ COVID-19។

កាល​ពី​សប្ដាហ៍​មុន​ ម្ចាស់​របស់​បណ្ដាញ​លក់​រាយសម្លៀក​បំពាក់​ Zara​ បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា នឹង​វិនិយោគ​ប្រមាណ​ជា​3​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​3​ឆ្នាំ​​ទៅ​មុខ​ដើម្បី​បង្កើត​ហាង​អនឡាញ​ និង​ហាង​លំដាប់​ខ្ពស់សម្រាប់​លក់​ផ្ទាល់​​។ ក្នុង​នោះ​ 1.1​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ប្រើ​សម្រាប់​ដំណើរ​ការ​តាម​បច្ចេក​វិទ្យាព័ត៌មាន​​។ ក្រុម​ហ៊ុន​អេស្ប៉ាញ​នេះ​ ក៏មាន​គម្រោង​​បិទ​ហាង​ចំនួន​ 1,200​ នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ​នេះ​ និង​ឆ្នាំ​ក្រោយ​ ដើម្បី​អាច​បើក​ហាងលក់​ផ្ទាល់​​​លំដាប់​ខ្ពស់​ចំនួន​450​កន្លែង​បន្ថែម​ទៀត​។

“ហាង​ថ្មី​ទាំង​នោះ​នឹង​មាន​តួនាទី​សំខាន់​ក្នុងការ​លក់​តាម​អនឡាញ​ ព្រោះ​ថា ឌីជីថល់​​អាច​ទាក់ទាញ​អតិថិ​ជន​​ពី​គ្រប់​ទិស​ទី​ក្នុង​សកល​លោក​” នេះ​បើ​តាម​អ្នក​នាំ​ពាក្យ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​ Inditex។

នៅក្នុង​បទ​បង្ហាញ​មួយ​នៅ​លើ​គេហទំព័រ​ផ្ទៃ​ក្នុង Inditex បាន​បង្ហាញ​ថា Barcelona, Edinburgh, Riyadh, Beijing និង Bogota​ គឺជា​ទីក្រុង​ដែល​សម​ស្រប​សម្រាប់បើក​ហាង​ដែល​មាន​​ឈ្មោះ​ល្បី​​ និង​ខុស​ប្លែក​ពី​គេឯង​។

COVID-19 បាន​កែ​ប្រែ​និន្នាការ​នៃ​ការ​ទិញ​ដូរ​​របស់​អតិថិ​ជន​ និង​បាន​ជះឥទ្ធិ​ពល​អាក្រក់​យ៉ាង​ខ្លាំង​ក្លា​ដល់​វិស័យ​ឧស្សាហ​កម្ម​លក់​រាយ​ និង​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​បណ្ដាញ​លក់​រាយ​ធំ​ៗ​ជា​ច្រើន​ជួប​វិបត្តិ​។ ក្រុម​ហ៊ុន Inditex បានឱ្យ​ដឹង​ថា ចំណូល​បាន​មក​ពី​ការ​លក់​តាម​អនឡាញ​ក្នុង​ខែ​មេសា​បាន​កើន​ឡើង​95​% បើ​ធៀប​ជា​មួយ​នឹង​​អំឡុង​ពេល​ដូច​គ្នា​កាល​ពី​ឆ្នាំ​2019។

ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ និង​​ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​ផលិត​ផល​ “ប្រែនៗ” ជាច្រើន​ សុទ្ធ​តែ​កំពុង​ “រត់​ប្រណាំង​” ដើម្បី​សម្រប​ខ្លួន​ទៅ​តាម​​និន្នាការ​ថ្មី​យូរ​អង្វែង​នៃ​ការ​ទិញ​ដូរ​។ យោង​តាម​របាយការណ៍​ដែល​ត្រូវ​បាន​ប្រកាស​​កាល​ពី​សប្ដាហ៍​មុន​ដោយ​ Corestght Research បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ ហាង​លក់​រាយ​ផ្ទាល់​ចំនួន​ 25,000​កន្លែង​នៅ​សហរដ្ឋ​អាមេរិក​ មាន​គម្រោង​បិទ​ទ្វារ​ជា​រៀង​រហូត​​នៅក្នុង​ឆ្នាំ​2020​នេះ​។

ម្ចាស់​បណ្ដាញ​លក់​រាយ​សម្លៀក​បំពាក់ Zara ចំណាយ​ 1.1ពាន់​លាន​ដុល្លារ​​ បើក​ហាង​អនឡាញ
ម្ចាស់​បណ្ដាញ​លក់​រាយ​សម្លៀក​បំពាក់ Zara ចំណាយ​ 1.1ពាន់​លាន​ដុល្លារ​​ បើក​ហាង​អនឡាញ

ក្រុម​ហ៊ុន​ Inditex សង្ឃឹម​ថា ចំណូល​បាន​មក​ពី​ការ​លក់​តាម​អនឡាញ​នឹង​ឡើង​ដល់​25​%នៃ​ចំណូល​សរុប​នា​ឆ្នាំ​2022 ពោល​គឺ​កើន​ពី​14​%​ នៃ​​ឆ្នាំ​2019។ Inditex ឱ្យ​ដឹង​ដែរ​ថា ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​នឹង​វិនិយោគ​ទៅ​លើ​ថ្នាលបច្ចេក​វិទ្យា​ទំនើប​ដើម្បី​អភិវឌ្ឍ​ផ្នែក​ទន់​ (software) ប្រកប​ដោយ​​ភាព​បត់​បែន​ និង​ប្រមូល​ទិន្ន​ន័យ​បាន​គ្រប់​ជ្រុង​ជ្រោយ​ជាងបច្ចុប្បន្ន​​។

Sophie Lund-Yates ដែល​ជា​អ្នក​វិភាគ​ប្រចាំ​ក្រុម​ហ៊ុន​ផ្ដល់​សេវាកម្មហិរញ្ញ​វត្ថុ​ Hargreaves Lansdown ថ្លែង​ថា ការ​ច្របាច់​បញ្ចូល​គ្នា​រវាង​ហាង​លក់​ផ្ទាល់​ជាមួយ​នឹង​ហាង​លក់​អនឡាញ​នឹង​កែ​លម្អ​ខ្សែ​​ចង្វាក់​​ផ្គត់ផ្គង់​​របស់​ Inditex។ ប្រការ​នេះ​ក៏​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​ពួកគេ​អាច​ប្រតិកម្ម​បាន​ឆាប់​រហ័ស​ទៅ​នឹង​ការ​ផ្លាស់​ប្ដូរ​មិន​ឈប់​ឈរ​​នៃ​វិស័យ​សម្លៀក​បំពាក់​។

គិត​ត្រឹម​ខែ​មេសា​2020 ក្រុម​ហ៊ុន​ Inditex បាន​ខាត​បង់​ចំនួន​ 464.8​លាន​ដុល្លារ​ ដោយ​ប្រាក់​ចំណូល​ត្រូវ​ថយ​ចុះ​ 834.2​លាន​ដុល្លារ​បើ​ធៀប​នឹង​អំឡុង​ពេល​ដូច​គ្នា​នៃ​​ឆ្នាំ​2019​។ ប្រាក់​ចំណូល​ថយ​ចុះ​44% មក​នៅ​ត្រឹម​ 3.8​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​។ ចាប់​ពី​ថ្ងៃទី​2ដល់​ទី​8​ ខែ​មិថុនា​ ឆ្នាំ2020 ប្រាក់​ចំណូល​របស់​ Inditex បាន​ថយ​ចុះ​ប្រហាក់​ប្រហែល​នឹង​34​%​ បើ​ធៀប​នឹង​មុន​នោះ​1​ថ្ងៃ​។

មហា​រោគ​រាត​ត្បាត​ COVID-19 បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​ប៉ះពាល់​យ៉ាង​ធ្ងន់​ធ្ងរ​ដល់​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ​សម្លៀក​បំពាក់​​​នៅ​ទូទាំង​សកល​លោក​។ នៅ​សហរដ្ឋ​អាមេរិក​ បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​ដូច​ជា JCPenney, Neiman Marcus និង J.Crew ជា​ដើម​ បាន​ដាក់​ពាក្យ​ស្នើ​សុំ​ក្ស័យ​ធន​ ខណៈ​ដែល Gap Inc. (GPS) ទើប​តែ​បាន​ប្រកាស​ឱ្យ​ដឹង​អំពី​ខ្ទង់​ខាត​បង់​ដ៏​ធំ​មិន​ធ្លាប់​មាន​របស់​ខ្លួន គឺ​ប្រមាណ​ជា​ 932​លាន​ដុល្លារ​នៅក្នុង​ត្រីមាស​ទី​1​ ឆ្នាំ​2020​៕

ប្រភព៖ CNN

Advertisement