“យុទ្ធ​សាស្ត្រ​ឱកាស​និយម​” បាន​ជួយ​ឱ្យ​ម្ចាស់​ហាង​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​ ក្លាយ​ជា​មហា​សេដ្ឋី​​​ក្នុង​សម័យ​COVID-19

ប្រធាន​ក្រុម​ហ៊ុន​ Jiumaojiu លោក​ Guan Hong (ស្ដាំ)

តម្លៃ​មូលបត្រ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​ Jiumaojiu International Holdings កើន​ឡើង​ទ្វេដង​ដោយ​សារ​បណ្ដាញ​ភោជនីយដ្ឋាន​ដែល​មាន​លក់​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​ ដែល​នេះ​បាន​ជួយ​ឱ្យ​ទ្រព្យ​សម្បត្តិ​របស់​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​កើន​ឡើង​លើស​ពី​1​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។

Jiumaojiu International Holdings​ មាន​បណ្ដាញ​ភោជនីយដ្ឋាន​ Tai Er ដែល​មាន​ឈ្មោះ​ល្បី​ល្បាញ​ដោយ​សារមុខ​ម្ហូប​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​បែប​បុរាណ​របស់​ចិន​។ ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​បាន​​ចូល​ប្រលូក​ក្នុង​ផ្សារ​ហ៊ុន​ (IPO) ចាប់ពី​ពាក់​កណ្ដាល​ខែ​​មករា​2020​ នៅ​មុន​គ្រា​ដែល​ចិន​ដាក់​បម្រាម​គោចរ​ដើម្បី​ទប់​ស្កាត់​COVID-19។

ក៏ប៉ុន្តែ បម្រាម​គោចរ​មិន​បាន​ប៉ះពាល់​ដល់​តម្លៃ​មូលបត្រ​របស់​ Jiumaojiu International Holdings​ នោះ​ទេ​។ តម្លៃ​មូល​បត្រ​ Jiumaojiu បាន​ឡើង​ថ្លៃ​ទ្វេដង​រាប់​ចាប់​ពី​​ដើម​ខែកុម្ភៈ​2020​ ដែល​នេះ​គឺ​ជា​លទ្ធ​ផល​នៃ​ការ​បើក​ដំណើរ​ការ​ភោជនីយដ្ឋាន​មួយ​ចំនួន​ឡើង​វិញ​នៅ​ពាក់​កណ្ដាល​ខែ​មីនា​។ Bloomberg Billionaires Index បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា ប្រការ​ខាងលើ​នេះ​ហើយ​ដែល​បាន​ជួយ​ឱ្យ​ភាគ​ហ៊ុន​ចំនួន​44​%​របស់​លោក​ប្រធាន​ Guan Yihong ​មាន​តម្លៃ​ឡើង​ដល់​1.1​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ នាំ​ឱ្យ​លោក​ក្លាយ​ជា​មហាសេដ្ឋី​មួយ​រូប​នៅក្នុង​បញ្ជី​ឈ្មោះ​របស់​ Bloomberg។

Walter Woo ដែលជា​អ្នក​វិភាគ​ម្នាក់​មក​ពី​ក្រុម​ហ៊ុន​ CMB International បាន​ថ្លែង​ថា៖ “ការ​រកស៊ី​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​​មាន​ភាព​ល្អ​ប្រសើរ​ជាង​ធម្យម​ភាគ​នៃ​ទីផ្សារ​ និង​បានងើប​ក្បាល​ឡើង​យ៉ាង​លឿន​ក្រោយ​ពី​បើក​ដំណើរ​ការ​ឡើង​វិញ​”។ Woo បក​ស្រាយ​ថា ភោជនីយដ្ឋាន​នេះ​ល្បី​ឈ្មោះ​ក៏​ដោយ​សារ​តម្លៃ​អាហារ​សមរម្យ​ និង​មាន​អនាម័យ​ខ្ពស់​។

Guan Yihong ឆ្នាំ​នេះ​មាន​អាយុ​50​ឆ្នាំ។ លោក​បាន​បើកហាង​លក់​​​មី​ដំបូង​មួយ​កន្លែង​នៅ​ខេត្ត​ Hainan កាល​ពី​ឆ្នាំ​1995​ ដែល​កាល​ណោះ​មាន​បុគ្គលិក​តែ​6​នាក់​ និង​ដាក់​តុ​តែ​6​ប៉ុណ្ណោះ​។ លោក​ Guan បាន​ពង្រីក​ហាង​ទៅកាន់​ខេត្ត​ Guangzhou​ នា​ឆ្នាំ​2003​ ហើយ​ក្រោយ​មក​ក៏​បាន​ដាក់​ការិយាល័យ​កណ្ដាល​នៅ​ទី​នេះ​។ ក្រុម​ហ៊ុន​ Jiumaojiu បច្ចុប្បន្ន​មាន​ភោជនីយដ្ឋាន​សរុប​ជាង​300​កន្លែង​ ដោយ​មាន​​ពាណិជ្ជ​សញ្ញា​ចំនួន​5​ និង​បម្រើ​សេវា​កម្ម​អាហារ​ជា​ច្រើន​ផ្សេង​ៗ​គ្នា​ ចាប់​ពី​អាហារ​ពិសេស​បែប​អ្នក​ស្រុក​Sichuan​ រហូត​ដល់​Shaanxi​ រួម​ទាំង​អាហារ​បែប​ចិញ្ចើម​ផ្លូវ​ផងដែរ​។ Jiumaojiu​ ​ក៏​បាន​ផ្ដល់​សិទ្ធិ​ឱ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​ផ្សេង​ៗ​​ប្រើ​ប្រាស់​យីយោ​នេះ​ទៀត​ផង​។

"យុទ្ធ​សាស្ត្រ​ឱកាស​និយម​" បាន​ជួយ​ឱ្យ​ម្ចាស់​ហាង​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​ ក្លាយ​ជា​មហា​សេដ្ឋី​​​ក្នុង​សម័យ​COVID-19
“យុទ្ធ​សាស្ត្រ​ឱកាស​និយម​” បាន​ជួយ​ឱ្យ​ម្ចាស់​ហាង​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​ ក្លាយ​ជា​មហា​សេដ្ឋី​​​ក្នុង​សម័យ​COVID-19

ឆ្នាំ​2015​ លោក​ Guan បាន​បង្កើត​ក្រុម​ហ៊ុន​ Tai Er ហើយ​មិន​យូរ​ប៉ុន្មាន​ក៏​ទទួល​បាន​ជោគ​ជ័យ​។ អតិថិ​ជន​នាំ​គ្នា​ចូល​មក​ញ៉ាំអាហារ​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​បុរាណ​​របស់​ចិន​។ នៅក្នុង​របាយ​ការណ៍​​ចក្ខុវិស័យ​​ Jiumaojiu បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ ពួកគេ​គឺជា​បណ្ដាញ​ភោជនីយដ្ឋានដែល​លក់​អាហារ​ប្រភេទ​នេះ​ដាច់​ជាង​គេ​បំផុត​នៅ​ប្រទេស​ចិន​។

ប្រាក់​ចំណូល​របស់​Jiumaojiu បាន​កើន​42​% ដែល​ស្មើ​នឹង​2.7​ពាន់​លាន​យន់​ (381​ដុល្លារ​អាមេរិក​) កាល​ពី​ឆ្នាំ​2019​។ ប្រាក់​ចំណូល​ចំនួន​98​%គឺ​បាន​មក​ពី​ Tai Er និង​ Jiu Mao Jiu។ ដោយ​ឡែក​ ប្រាក់​ចំណូល​​របស់​ Tai Er បាន​កើន​136​%​។ បណ្ដាញ​ភោជនីយដ្ឋាន​នេះ​បាន​ព្យាករ​ថា ទីផ្សារ​សម្រាប់​ហាង​លក់​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​នៅ​ប្រទេស​ចិន​នឹង​កើន​ឡើង​ក្នុង​ល្បឿន​25​%​ជា​រៀង​រាល់​ឆ្នាំ​សម្រាប់​ដំណាក់​កាល​ឆ្នាំ​2018-2024​។

នៅ​ពេល​COVID-19បាន​មក​ដល់​ បម្រាម​គោចរ​ក៏​ត្រូវ​បាន​ដាក់​ចេញ​ អាហារ​ដ្ឋាន​នានា​ក៏​បាន​ផ្អាក​ដំណើរ​ការ​ ហើយ​មនុស្ស​ក៏​លែង​ចេញ​ទៅ​ទទួល​ទាន​អាហារ​នៅ​ខាង​ក្រៅ​ ប៉ុន្តែ​ Jiumaojiu ក៏​បាន​បន្ថយ​សកម្ម​ភាព​ ហើយ​ងាក​មក​​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​​តាម​អនឡាញ​​រហូត​ដល់​បើក​ទ្វារហាង​ឡើង​វិញ​ដូច​ធម្មតា​ ប៉ុន្តែ​​គម្រោង​ពង្រីក​អាជីវ​កម្ម​របស់​ Tai Er នៅ​តែ​មិន​ប្ដូរ​ផ្លាស់​។ Guan ឱ្យ​ដឹង​ថា Jiumaojiu មាន​គម្រោង​បើក​ភោជនីយដ្ឋាន​ Tai Er ថ្មី​ឱ្យ​បាន​​80​នៅក្នុង​ឆ្នាំ​នេះ និង​100​កន្លែង​ផ្សេង​ទៀត​នៅ​ឆ្នាំ​ក្រោយ​។

"យុទ្ធ​សាស្ត្រ​ឱកាស​និយម​" បាន​ជួយ​ឱ្យ​ម្ចាស់​ហាង​ស៊ុប​ត្រី​ហឹរ​ ក្លាយ​ជា​មហា​សេដ្ឋី​​​ក្នុង​សម័យ​COVID-19
លោក​ Guan Yihong និង​ភរិយា​ Yang Sanyin

លោក Guan ថ្លែង​ថា ការ​កែ​សម្រួល​រូបមន្ត​អាជិវ​កម្ម​ឱ្យ​ស្រប​ទៅ​តាម​ទិន្នា​ការ​ទីផ្សារ​បាន​ជួយ​ឱ្យ​ Jiumaojiu​ ទទួល​បាន​ជោគ​ជ័យ​។ ម្ចាស់​ក្រុម​ហ៊ុន​ខាង​លើ​​ឱ្យ​ដឹង​ថា “ដំបូង​ឡើយ​ យើង​គ្រាន់​តែ​ជា​ហាង​មួយ​នៅ​តាម​ចិញ្ចើម​ផ្លូវ​តែប៉ុណ្ណោះ​ ប៉ុន្តែ​ក្រោយ​មក​​ក៏​បាន​ក្ដាប់​យក​ឱកាស​នៅ​ពេល​ដែល​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​បាន​រីក​ដុះដាល​នៅ​ប្រទេស​ចិន​។ យើង​បាន​ពង្រីក​បណ្ដាញ​ភោជនីយដ្ឋាន​យ៉ាង​លឿន​ និង​ស្ដង់ដា​”។

បច្ចុប្បន្ន Jiumaojiu កំពុង​ប្រឈម​មុខ​នឹង​តម្រូវ​ការ​ថយចុះ​​ដោយ​សារ​តែ​​​វិបត្តិ​សុខភាព​ចាប់​ផ្ដើម​ងើប​ឡើង​វិញ​។​ ប៉ុន្តែ Jiumaojiu​ នៅ​តែ​ស្វែង​រក​វិធី​ដើម្បី​ទប់​ទល់​ និង​សម្រប​ខ្លួន​តាម​ស្ថាន​ការណ៍​។

កាល​ពី​ពេល​ថ្មី​ៗ​នេះ​ Jiumaojiu បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា ពួកគេ​នឹង​ផ្អាក​ដំណើរ​ការ​ភោជនីយដ្ឋាន​ដែល​មាន​អតិថិជន​តិច​ រួម​នឹង​បណ្ដា​ភោជនីយដ្ឋាន​ Jiu Mao Jiu នៅ​រដ្ឋធានី​ប៉េកាំង​ និង​ទីក្រុង​Tianjin រួម​នឹង​ទីក្រុង​Wuhan។ សកម្ម​ភាព​នេះ​នឹង​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ចំណាយ​ និង​បង្កើន​ចំណេញ​។ តម្លៃ​មូលបត្រ​ Jiumaojiu កាល​ពី​ម្សិល​មិញ (19​មិថុនា) បាន​បន្ត​កើន​5%​បន្ថែម​ទៀត​នៅ​លើ​ផ្សារ​ហ៊ុន​ហុង​កុង​៕

ប្រភព៖ Bloomberg

Advertisement