CEO បន្ថយ​ប្រាក់​បៀវត្ស​90% ​និង​ដាក់​បញ្ចាំ​ផ្ទះ​2​ខ្នង​របស់​ខ្លួន​ ដើម្បី​ឱ្យ​បុគ្គលិក​ទទួល​បាន​ប្រាក់​ខែ​ខ្ពស់​៖ ​មិន​យូរ​ប៉ុន្មាន​ លទ្ធផល​ជំនួញ​បាន​កើន​ឡើង​3​ដង

CEO បន្ថយប្រាក់បៀវត្ស90% និងដាក់បញ្ចាំផ្ទះ2ខ្នងរបស់ខ្លួន ដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកទទួលបានប្រាក់ខែខ្ពស់៖ មិនយូរប៉ុន្មាន លទ្ធផលជំនួញបានកើនឡើង3ដង
CEO បន្ថយប្រាក់បៀវត្ស90% និងដាក់បញ្ចាំផ្ទះ2ខ្នងរបស់ខ្លួន ដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកទទួលបានប្រាក់ខែខ្ពស់៖ មិនយូរប៉ុន្មាន លទ្ធផលជំនួញបានកើនឡើង3ដង

លទ្ធផលនៃការលះបង់របស់ CEO នេះ មិនត្រឹមតែបានជួយឱ្យបុគ្គលិកទទួលបានប្រាក់ខែខ្ពស់នោះទេ ប៉ុន្តែក៏បានជួយឱ្យតម្លៃនៃខ្ទង់ប្រាក់ទូទាត់ដែលក្រុមហ៊ុនបានធ្វើប្រតិបត្តិការ បានកើនពី3.8ពាន់លានដុល្លារក្នុង1ឆ្នាំ ឡើងដល់10.2ពាន់លានដុល្លារក្នុង1ឆ្នាំ។

ឆ្នាំ2015 នៅពេលកំពុងធ្វើដំណើរដោយថ្មើរជើងតាមដងផ្លូវមួយជាមួយនឹងមិត្តភ័ក្ដិម្នាក់ឈ្មោះ Valerie នៅជួរភ្នំ Cascade ក្នុងតំបន់ Seattle លោក Dan Price បានស្ដាប់អំពីដំណើររឿងរ៉ាវដ៏កំសត់ និងប្រកបដោយលំបាកមួយ។ នាង Valerie និយាយថា ជីវភាពរបស់នាងកំពុងជួបបញ្ហាវឹកវរ ដោយសារម្ចាស់ផ្ទះដំឡើងថ្លៃជួលផ្ទះ ហើយនាងត្រូវជួបការលំបាកក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាហិរញ្ញវត្ថុ។

រឿងរ៉ាវខាងលើបាននាំឱ្យ Dan Price ខឹងខ្លាំង ព្រោះថា Valerie ធ្លាប់បានបម្រើការក្នុងជួរកងទ័ពអស់រយៈពេល11ឆ្នាំ ហើយពេលនេះ នាងត្រូវធ្វើការច្រើន ប៉ុន្តែ នៅតែមិនគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ផ្គត់ផ្គង់ជីវភាព។ Valerie អាចរកបានប្រាក់ប្រហែល40,000ដុល្លារក្នុង1ឆ្នាំ ប៉ុន្តែខ្ទង់ប្រាក់នេះមិនអាចឱ្យនាងទិញបានផ្ទះសមរម្យ1ខ្នងនៅក្នុងក្រុង Seattle នោះឡើយ។

លោក Price មិនសប្បាយចិត្តជាមួយនឹងភាពអយុត្តិធម៌នោះ ប៉ុន្តែ ទន្ទឹមនឹងនេះ លោក Price ក៏ស្រាប់តែនឹកឃើញថា ខ្លួនឯងក៏ជាផ្នែកមួយនៃបញ្ហានេះដែរ។ ឆ្នាំ1965 ក្រុម CEO នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ម្នាក់ៗរកបានប្រាក់ច្រើនជាង20ដងបើធៀបនឹងបុគ្គលិកធម្មតា ប៉ុន្តែ ដល់ឆ្នាំ2015 តួលេខនេះបានកើនឡើងដល់300ដង។

CEO បន្ថយ​ប្រាក់​បៀវត្ស​90% ​និង​ដាក់​បញ្ចាំ​ផ្ទះ​2​ខ្នង​របស់​ខ្លួន​ ដើម្បី​ឱ្យ​បុគ្គលិក​ទទួល​បាន​ប្រាក់​ខែ​ខ្ពស់​៖ ​មិន​យូរ​ប៉ុន្មាន​ លទ្ធផល​ជំនួញ​បាន​កើន​ឡើង​3​ដង
CEO របស់​ក្រុម​ហ៊ុន Gravity លោក Dan Price

នៅក្នុងវ័យ31ឆ្នាំ Price គឺជាសេដ្ឋីម្នាក់ និងជា CEO របស់ក្រុមហ៊ុន Gravity Payments ដែលមានទីស្នាក់ការកណ្ដាលនៅក្រុង Seattle សហរដ្ឋអាមេរិក។ ក្រុមហ៊ុនរបស់ Price មានអតិថិជនប្រមាណជាជាង2,000នាក់ និងមានតម្លៃរាប់លានដុល្លារអាមេរិក។ Price រកបានប្រាក់ជាង1លានដុល្លារក្នុង1ឆ្នាំៗ និងរស់នៅក្នុងជីវភាពល្អប្រសើរ។ ប៉ុន្តែ ក្រោយពីបានស្ដាប់ការរៀបរាប់របស់ Valerie ទើប Price យល់ច្បាស់ថា បុគ្គលិកជាច្រើនរបស់ខ្លួនក៏កំពុងជួបការលំបាកដូចគ្នានេះដែរ។ មូលហេតុនេះហើយដែលនាំឱ្យគាត់សម្រេចចិត្តធ្វើការផ្លាស់ប្ដូរ៖ កាត់បន្ថយប្រាក់បៀវត្សដែលមានតម្លៃ1លានដុល្លារ (ប្រហាក់ប្រហែលនឹង90%នៃប្រាក់បៀវត្សសរុបប្រចាំឆ្នាំ) របស់ខ្លួន ដើម្បីជួយឱ្យបុគ្គលិកថ្នាក់ក្រោមអាចទទួលបានប្រាក់ខែជាអប្បបរមាត្រឹម70,000ដុល្លារអាមេរិក/ឆ្នាំ។

អំពីតួលេខ70,000ដុល្លារ ក្រោយពីបានអានលទ្ធផលនៃការសិក្សាស្រាវជ្រាវមួយរបស់ក្រុមសេដ្ឋវិទូដែលធ្លាប់ទទួលបានពាន់រង្វាន់ Nobel ស្ដីអំពីបញ្ហាដែលថា តើជនជាតិអាមេរិកាំងម្នាក់ត្រូវការប្រាក់ប៉ុន្មានដើម្បីរស់បានដោយមានសុភមង្គល លោក Price បានជ្រើសរើសតួលេខ70,000ដុល្លារ/ឆ្នាំ។ ក៏ប៉ុន្តែ ដើម្បីអាចធ្វើបែបនេះបាន Price នឹងត្រូវកាត់បន្ថយប្រាក់បៀវត្សរបស់ខ្លួនចំនួន90% ព្រំទាំងដាក់បញ្ចាំផ្ទះ2ខ្នង និងចំណាយប្រាក់ដែលខ្លួនបានសន្សំទុក។

CEO បន្ថយ​ប្រាក់​បៀវត្ស​90% ​និង​ដាក់​បញ្ចាំ​ផ្ទះ​2​ខ្នង​របស់​ខ្លួន​ ដើម្បី​ឱ្យ​បុគ្គលិក​ទទួល​បាន​ប្រាក់​ខែ​ខ្ពស់​៖ ​មិន​យូរ​ប៉ុន្មាន​ លទ្ធផល​ជំនួញ​បាន​កើន​ឡើង​3​ដងជាចុងក្រោយ Price នៅតែអនុវត្តការផ្លាស់ប្ដូរដ៏គួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលនេះ។ ចាប់តាំងពីពេលនោះ ក្រុមហ៊ុន Gravity Payments បានរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ ចំនួនបុគ្គលិកបានកើនឡើងទ្វេដង ហើយតម្លៃនៃខ្ទង់ប្រាក់ទូទាត់របស់អតិថិជនដែលក្រុមហ៊ុនបានប្រតិបត្តិ ក៏បានកើនពី3.8ពាន់លានដុល្លារ/ឆ្នាំ ឡើងដល់10.2ពាន់លានដុល្លារក្នុង1ឆ្នាំ។

លោក Price បានសរសេរនៅលើ Twitter ៖ “នៅពេលខ្ញុំបានចាប់ផ្ដើមអនុវត្តគោលនយោបាយប្រាក់បៀវត្សអប្បរមា70,000ដុល្លារសម្រាប់បុគ្គលិក កាលពីឆ្នាំ2015 លោក Rush Limbaugh (អ្នកអត្ថាធិប្បាយនយោបាយនៅអាមេរិក) ថ្លែងថា៖ “ខ្ញុំសង្ឃឹមថា Gravity Payments គឺជាគំរូដ៏លេចធ្លោសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗទៀង”។ យើងបានក្លាយជាអ្នកជោគជ័យពិសេសមួយនៅសាលាពាណិជ្ជកម្ម Harvard”។

ក្រៅពីប្រការខាងលើ ក៏នៅមានរឿងរ៉ាវផ្សេងទៀតដែលលោក Price មានមោទនភាពជាងប្រការខាងលើ៖ បុគ្គលិកប្រមាណជា70% បានរួចពីចំណងរបស់បំណុល ចំនួនបុគ្គលិកមានកូនក៏បានកើន10ដង និងជាង10%មានលទ្ធភាពទិញផ្ទះនៅក្នុងទីក្រុងធំ ខណៈដែលតួលេខនេះកាលពីមុនមានមិនដល់1%នោះទេ។

កម្មវិធី​មួយ​នៅ​ក្នុង​ក្រុម​ហ៊ុន​ Gravity

ក្នុងកិច្ចសម្ភាសមួយជាមួយនឹង BBC លោក Dan Price បានឱ្យដឹងថា៖ “មុនពេលគោលនយោបាយប្រាក់បៀវត្សអប្បបរមា70,000ដុល្លារត្រូវបានបង្កើតឡើង ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ក្រុមការងាររបស់យើង មានកូនត្រឹមតែចាប់ពី0ដល់2នាក់ប៉ុណ្ណោះ។ ក្រោយមក ក្នុងរយៈពេលតែ4ឆ្នាំកន្លះ យើងបានទទួលស្វាគមន៍ទារកជាង40នាក់”។

ប្រការមួយផ្សេងទៀតដែលមានសារសំខាន់ នោះគឺប្រសិទ្ធភាពនៃការបំពេញការងាររបស់បុគ្គលិកក្រុមហ៊ុននេះ បានកើនឡើង76% ពោលគឺខ្ពស់ជាងទ្វេដងបើធៀបនឹងមធ្យមភាគនៅសហរដ្ឋអាមេរិក។ Rosita Barlow នាយកផ្នែកលក់របស់ Gravity បាននិយាយថា៖ “នៅពេលដែលអ្នកធ្វើការដោយមិនមានសម្ពាធពីបញ្ហាខ្វះខាតប្រាក់កាស វានឹងជំរុញឱ្យអ្នកធ្វើការបានល្អជាងមុន”៕

ប្រភព៖ BBC

Advertisement