(វីដេអូ)-បណ្ដាញ​ផ្លូវ​រូងក្រោម​ដី​​សម្រាប់​​រថភ្លើង​អគ្គិសនី​​​ធំ​បំផុត​នៅ ទ្វីបអឺរ៉ុប ជិត​សម្ពោធ​ខ្សែ​ថ្មី​មួយ​ទៀត​

(អង់គ្លេស)-ផ្លូវ​រូង​ក្រោម​ដី Crossrail ដែល​ត​ភ្ជាប់ តំបន់​ភាគ​ខាងលិច ទៅនឹង​តំបន់​ភាគ​ខាងកើត​របស់ ទីក្រុង​ឡុង​ដ៍ ប្រវែង​ជិត ១០០ គីឡូម៉ែត្រ នឹងដាក់​ឱ្យ​ដំណើរការ​ចាប់ពី​ចុងខែ​ឧសភា ២០២២។

ចាប់ពី​ថ្ងៃទី ២៤ ឧសភា ផ្លូវ​រូង​សម្រាប់​រថភ្លើង​អគ្គិសនី​ក្រោម​ដី​ថ្មី​មួយខែ​ទៀត ដែល​ត​ភ្ជាប់​រវាង​តំបន់​ខាងកើត និង​ខាងលិច​នៃ ទីក្រុង​ឡុង​ដ៍ នឹង​ក្លាយជា​បដិវត្តន៍​លើ​ការផ្លាស់​ទី​ក្នុង​ទីក្រុង​នេះ។ ថ្ងៃ​បើកសម្ពោធ​ដាក់ឱ្យ​ប្រើប្រាស់​ដំណាក់កាល​ទីមួយ​នៃ​ផ្លូវ​រថភ្លើង Elizabeth ថ្មី ឬ​ហៅថា Crossrail ត្រូវបាន​ប្រកាស​នៅលើ​ទំព័រ Twitter របស់​គម្រោង។

នៅពេល​ដំណើរការ​ពេញលេញ ផ្លូវ​រថភ្លើង ១ ខ្សែ​ថ្មី​បំផុត​របស់ ទីក្រុង​ឡុង​ដ៍ នឹង​ជួយ​កាត់បន្ថយ​ពេលវេលា​នៃ​ការធ្វើដំណើរ​ចុះមក​នៅត្រឹម ៣៨ នាទី លឿន​ជាង​ជិត​ពាក់កណ្ដាល​ធៀប​នឹង​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​រថភ្លើង​អគ្គិសនី​ក្រោម​ដី​នាបច្ចុប្បន្ន ឬ ២ ម៉ោង ធៀប​នឹង​ការ​ជិះ​រថយន្ត​តាក់ស៊ី​ក្នុងពេល​ចរាចរណ៍​ចង្អៀត។

ខ្សែ​រថភ្លើង​អគ្គិសនី​ក្រោម​ដី​ថ្មីនេះ​ អាច​ដឹក​មនុ​ស្សបាន ១,៥០០ នាក់ និង​ធ្វើដំណើរ​ក្នុង​ល្បឿន ១៤៥ គីឡូម៉ែត្រ/ម៉ោង។ វា​នឹង​រត់​ឆ្លងកាត់​ខាងក្រោម​តំបន់​កណ្ដាល​ក្រុង​ឡុង​ដ៍, Docklands, តំបន់​ហិរញ្ញវត្ថុ​នានា, មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម និង​សាល​មហោស្រព​នៅ West End រួម​នឹង Healthrow ក៏ដូចជា​បណ្ដា​តំបន់​ក្រវាត់ក្រុង Essex, Kent និង​ជ្រលង​ភ្នំ Thames។

ក្រុមកម្មករ​សំណង់​ត្រូវ​ចំណាយពេល​អស់ ៣ ឆ្នាំ ដើម្បី​ជីក​រូង​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី (ពី​ឆ្នាំ ២០១២ ដល់ ២០១៥) ដោយ​ប្រើប្រាស់​ម៉ាស៊ីន​ជីក​រូង​ក្រោម​ដី​ខ្នាត​យក្ស (TBM) ចំនួន ៨ គ្រឿង

បណ្ដាញ​ផ្លូវ​រូង​ក្រោម​ដី​ប្រវែង​ជិត ១០០ គីឡូម៉ែត្រ ត្រូវបាន​សាងសង់​ជុំវិញ​តំបន់​ពាណិជ្ជកម្ម រួមមាន ៤២ គីឡូម៉ែត្រ​​ថ្មី​​ទាំង​ស្រុង​ ដែល​ឆ្លងកាត់​មជ្ឈមណ្ឌល​ក្រុង​ឡុង​ដ៍។ ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​នេះ​ត្រូវបាន​ជីក​រូង​ដោយ​ប្រើប្រាស់​បច្ចេកទេស និង​បច្ចេកវិទ្យា​ខ្ពស់ និង​ស្ថិតនៅ​ខាងក្រោម​ទីក្រុង​មួយ​ក្នុងចំណោម​ទីក្រុង​ដែល​មមាញឹក​ជាងគេ​ក្នុង​ពិភពលោក។ បណ្ដា​ផ្លូវ​រូង​ភ្លោះ មាន​អង្កត់ផ្ចិត ៦ ម៉ែត្រ និង​ជម្រៅ​រហូតដល់ ៤០ ម៉ែត្រ ដែល​រត់​កាត់​ខាងក្រោម​អគារ និង​សំណង់​រាប់មិនអស់។ ក្រុមកម្មករ​សំណង់​ត្រូវ​ចំណាយពេល​អស់ ៣ ឆ្នាំ ដើម្បី​ជីក​រូង​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី (ពី​ឆ្នាំ ២០១២ ដល់ ២០១៥) ដោយ​ប្រើប្រាស់​ម៉ាស៊ីន​ជីក​រូង​ក្រោម​ដី​ខ្នាត​យក្ស (TBM) ចំនួន ៨ គ្រឿង ដែលមាន​ទម្ងន់ ១,០០០ តោន/គ្រឿង។ Crossrail គឺជា​គម្រោង​បច្ចេកទេស​ធំ​បំផុត​នៅ ទ្វីបអឺរ៉ុប។

ក្នុង​ខែឧសភា មាន​រថភ្លើង ១២ ខ្សែ/ម៉ោង ធ្វើដំណើរ​ទៅគ្រប់​ទិស តាមរយៈ​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​នៅ​កណ្ដាល​តំបន់ Abbey Wood ស្ថិតក្នុង​ភាគខាងត្បូង​នៃ ទីក្រុង​ឡុង​ដ៍ និង Paddington ដែលជា​ចំណត់​រថភ្លើង​សំខាន់​ជាងគេ​មួយ​របស់​ទីក្រុង។

ខ្សែ​រង​ភ្លើង​ដែល​ដំណើរការ​ពេញលេញ​នៅ Crossrail នឹង​ចាប់ផ្ដើម​យ៉ាងយូរ​ត្រឹម​ខែឧសភា ២០២៣ ដោយមាន​រថភ្លើង​ធ្វើ​ដំណោះរ ២៤ ខ្សែ/ម៉ោង។

គម្រោង​ខាងលើនេះ​ត្រូវបាន​អនុម័ត​កាលពី​ឆ្នាំ ២០០៧ និង​ចាប់ផ្ដើម​ស្ថាបនា​កាលពី​ឆ្នាំ ២០០៩។ Crossrail បើក​ដំណើរការ​យឺត​ជាង ៤ ឆ្នាំ ធៀប​នឹង​កាល​គម្រោង​ដំបូង និង​ចំណាយ​ប្រាក់​អស់ ២៥ ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាម៉េរិក។ ពេល​ដំណើរការ​ពេញលេញ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​នេះ​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​ការដឹកជញ្ជូន​តាម​រថ​ភ្លើងអគ្គិសនី​ក្រោម​ដី​របស់ ទីក្រុង​ឡុង​ដ៍ កើនឡើង ១០% បន្ថែមទៀត។ ក្រុមមន្ត្រី​ជំនាញ​គណនា​ឃើញថា អ្នកដំណើរ​ប្រហែល ២០០ លាន​នាក់ នឹង​ប្រើប្រាស់​ខ្សែ​រថភ្លើង Crossail ក្នុង ១ ឆ្នាំ៕

Advertisement