ព្រៃបៃតងត្រូវបានស្រោចស្រពទឹកដោយប្រព័ន្ធបូមដែលប្រើប្រាស់ថាមពលអគ្គិសនីបានមកពីព្រះអាទិត្យ ជួយបន្សាបឧស្ម័នកាបូនដែលបញ្ចេញពីយានយន្តបើកបរលើដងផ្លូវផ្លូវល្បឿនលឿនឆ្លងកាត់សមុទ្រខ្សាច់ Taklimakan។
ផ្លូវល្បឿនលឿនដំបូងដែលឆ្លងកាត់សមុទ្រខ្សាច់ធំបំផុតរបស់ ប្រទេសចិន Taklimakan សម្រេចបានគោលដៅបន្សាបឧស្ម័នកាបូន នេះបើតាម Globalink។
ផ្លូវប្រវែង ៥២២ គីឡូម៉ែត្រ នៅតំបន់ស្វយ័ត ស៊ីនជាំង (Xinjiang) តភ្ជាប់ទីរួមស្រុក Lunnan នៅភាគខាងជើង ជាមួយនឹង Mingfeng នៅភាគខាងត្បូង។ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនេះត្រូវបានដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់តាំងពីឆ្នាំ ១៩៩៥។
កាលពីថ្ងៃទី ៦ មិថុនា ២០២២ គម្រោងបន្សាបឧស្ម័នកាបូនមួយត្រូវបានចាប់ដំណើរការនៅលើផ្លូវល្បឿនលឿន ដោយការបំពាក់ផ្ទាំងសូឡាដើម្បីបង្កើតអគ្គិសនីសម្រាប់ការបូមទឹកស្រោចស្រពរុក្ខជាតិដែលដាំអមសងខាងផ្លូវ។
Chen Yabing ដែលជាអ្នកគ្រប់គ្រងគម្រោងខាងលើបានឱ្យដឹងថា «សម្រាប់ព្រៃបៃតងដែលត្រូវបានដាំអមសងខាងផ្លូវល្បឿនលឿននេះ យើងប្រើប្រាស់អគ្គិសនីបានមកពីថាមពលព្រះអាទិត្យ ជំនួសឱ្យប្រេងម៉ាស៊ូត នៅក្នុងការបូមទឹកស្រោចស្រព»។
«វិធីនេះជួយឱ្យយើងកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ប្រេងម៉ាស៊ូតបាន ១,០០០ តោនជារៀងរាល់ឆ្នាំ តាមរយៈនេះយើងអាចបន្ថយឧស្ម័នកាបូនបាន ៣,៤១០ តោន ក្នុង ១ ឆ្នាំ» លោក Yabing បន្ថែមដូច្នេះ និងបន្តថា «រុក្ខជាតិបៃតងដែលដាំអមសងខាងផ្លូវ ជួយស្រូបយកឧស្ម័នកាបូនបំភាយចេញពីម៉ាស៊ីនយានយន្ត ក្នុងនោះ ព្រៃ ១ ហិកតា អាចស្រូបយកឧស្ម័នកាបូនបាន ៦.៤ តោន ហើយព្រៃទាំងមូលដែលដាំសងខាងផ្លូវនេះអាចស្រូបយកកាបូនបាន ២០,០០០ តោនជារៀងរាល់ឆ្នាំ»។
អ្នកគ្រប់គ្រងគម្រោងអះអាងថា ប្រការខាងលើនេះមានន័យថា គោលដៅបន្សាបកាបូននៅទូទាំងផ្លូវល្បឿនលឿនឆ្លងកាត់សមុទ្រខ្សាច់ធំជាងគេនៅ ប្រទេសចិន បានសម្រេចជាស្ថាពរ។