Facebook​ ​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នកប្រើ​ប្រាស់​មើលឃើញ​ម៉ោង​ខ្សែភាពយន្ត​ល្បី​ដាក់​បញ្ចាំង​លើ​ ​Ads​

​ក្រុមហ៊ុន​បណ្ដាញ​សង្គម​ ​Facebook​ ​បាន​បើក​ចេញ​នូវ​មុខងារ​ថ្មី​មួយទៀត​នៅ​លើ​សេវាកម្ម​របស់​ខ្លួន​ ​ដោយ​បន្ថែម​ការអនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នកប្រើ​ប្រាស់​អាច​មើលឃើញ​ម៉ោង​ពេល​ដែល​ខ្សែភាពយន្ត​ល្បី​នឹង​ដាក់​បញ្ចាំង​លើ​ ​(​Ads​)​ ​ពាណិជ្ជកម្ម​។​ ​

​Facebook​ ​បាន​បង្ហាញ​ពី​គោលបំណង​របស់​មុខងារ​នេះ​ថា​ ​ដើម្បី​បង្កើន​ការ​លក់​សំបុត្រ​ ​ក៏ដូចជា​បង្កើន​ភាព​ងាយស្រួល​ដល់​អ្នកប្រើ​ប្រាស់​ ​ជាពិសេស​បង្កើន​កម្រិត​ប្រជាប្រិយ​ភាព​នៃ​ខ្សែភាពយន្ត​នោះ​ឱ្យ​កាន់តែ​ល្បីល្បាញ​ថែមទៀត​។​ ​បច្ចុប្បន្ន​មុខងារ​នេះ​ ​ទើបត្រូវ​បាន​បើកឆាក​ជាលើកដំបូង​នៅ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ ​និង​ចក្រភព​អង់គ្លេស​។​ ​សង្ឃឹមថា​ ​នឹងអាច​មាននៅ​តាម​បណ្តា​ប្រទេស​នៅ​អាស៊ី​ ​ជាពិសេស​ប្រទេស​កម្ពុជា​នា​ពេល​ឆាប់​ៗ​នេះ​៕​

Advertisement