រឿងតូចតាច 8យ៉ាង ដែលយើងគួរធ្វើឱ្យបានញឹកញាប់

នៅក្នុងក្បួនតម្រាពេទ្យរបស់ចិនបានបង្រៀនថា មានកាយវិការ 8យ៉ាង ដែលយើងគួរធ្វើនៅក្នុងជីវឹតប្រចាំថ្ងៃ ដើម្បី​​​ឱ្យមានសុខភាពល្អ កាយវិការទាំងអស់នោះគឺ៖

1.ធ្វើចលនាកែវភ្នែក៖​ ការផ្ចង់ខ្សែភ្នែក ទៅរកចំណុចណាមួយរយៈពេលយូរ គឺជាការធ្វើបាបកែវភ្នែកដោយផ្ទាល់ យ៉ាងហោចណាស់ នៅរៀងរាល់ 1ម៉ោងម្តង មនុស្សម្នាក់ៗគួរធ្វើលំហាត់ប្រាណខ្សែភ្នែក ដោយការបើកភ្នែកសម្លឹងមើលទៅលើពិតាន រួចហើយបង្វិលកែវភ្នែកសន្សឹមៗទៅខាងឆ្វេង រួចចុះទៅក្រោម ហើយរេទៅខាងស្តាំ មុននឹងវិលទៅសម្លឹងមើលខាងលើវិញ។ ធ្វើបែបហ្នឹងឱ្យបានច្រើនដង សាច់ដុំភ្នែក នឹងបានរឹងមាំ។

Advertisement

2.លេបទឹកមាត់៖ ការលេបទឹកមាត់ញឹកញាប់ គឺជាការធ្វើលំហាត់ប្រាណសាច់ដុំបំពង់ក ជួយជំរុញប្រព័ន្ធរំលាយអាហារឱ្យធ្វើការតាមប្រក្រតី។

3.សិតសក់៖ ទោះជាការសិតសក់ញឹកញាប់ មិនបានជួយឱ្យសក់ស្អាតឡើងមែន តែវាជាការជួយម៉ាស្សា​សរសៃប្រសាទលើខួរក្បាល ធ្វើឱ្យភ្នែកភ្លឺច្បាស់ ឫសសរសៃសក់រឹងមាំឡើង ព្រោះមានលោហិតហូរទៅចិញ្ចឹមស្បែកក្បាល រៀងរាល់ពេល​ដែលយើងសិតសក់ជានិច្ច។

4.ធ្វើម៉ាស្សាត្រចៀក៖​​ នៅនឹងត្រចៀករបស់យើង មានសរសៃប្រសាទដែលតភ្ជាប់ជាមួយក្រលៀន។ ការទាញ ផ្ទាត់ ច្របាច់ ឬត្រដុសស្លឹកត្រចៀកញឹកញាប់ នឹងជួយជំរុញការធ្វើការងាររបស់ក្រលៀនដោយផ្ទាល់ ជួយការពារអាការវិលមុខ និងការបានឮអ្វីផ្តេសផ្តាស់។

5.កម្រើកអណ្តាត ពេលអង្គុយទំនេរៗ៖ បើបានយកអណ្តាតរុញក្រអូមមាត់ខាងលើផងនោះ នឹងជួយជំរុញការបញ្ចេញទឹកមាត់ ធ្វើឱ្យប្រអប់មាត់ស្អាត និងបំបាត់ក្លិនមាត់បានទៀតផង។

6.ខ្ជឹបរន្ធគូទ៖ ជាវិធីបំបាត់អាការឆ្អល់ពោះដ៏ងាយបំផុត។ ចូរខ្ជឹបរន្ធគូទ ក្នុង 1ថ្ងៃឱ្យបាន 3ឈុត ក្នុង1ឈុតពី 50-100ដង ព្រោះរៀងរាល់ពេល ដែលយើងខ្ជឹបរន្ធគូទ ពោះវៀននឹងពង្រឹងខ្លួន កម្ចា​ត់វត្ថុខូចៗដែលនៅសេសសល់​មិនឱ្យ​រាតត្បាត​បំផ្លាញរាងកាយរបស់យើង។

7.ខាំធ្មេញ៖ ការខាំធ្មេញស្រាលៗញឹកញាប់ នឹងជួយធ្វើឱ្យធ្មេញរឹងមាំ និងជួយជំរុញការផលឹតទឹករំលាយអា​ហារ។ អ្នកដែលមានបញ្ហារឿងពោះវៀន ចូរកុំខកខានឱ្យសោះ។

8.ត្រដុសថ្ពាល់ និងផ្ទៃមុខ៖ គឺជាកន្លែងដែលខ្វះការហាត់ប្រាណខ្លាំងបំផុត ទាំងវាជាវិធីមួយដ៏សែនងាយបំផុត ដោយគ្រាន់តែត្រដុសបាតដៃទាំងសងខាង ហើយយកបាតដៃមកដុសមុខស្រាលៗ នឹងជួយជំរុញលំហូរវិលរបស់លោហិត ធ្វើឱ្យឈាមហូរមកចិញ្ចឹមផែនថ្ពាល់ទាំងសងខាងបានកាន់តែច្រើនឡើង ធ្វើឱ្យផ្ទៃមុខស្អាតស្រស់ថ្លា៕

Advertisement