បុគ្គល​ដែលមាន​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង​នៅ​កម្ពុជា ប្រើ​ផត​ខាស​ត៍​សំឡេង​ដើម្បី​បង្កើន​អ្នកគាំទ្រ

បុគ្គល​ដែលមាន​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង​ខ្លាំង​បំផុត​មួយចំនួន​នៅ​កម្ពុជា កំពុង​បន្ថែម​ផត​ខាស​ត៍​សំឡេង​ទៅក្នុង​ឧបករណ៍​ធ្វើ​ទីផ្សារ​របស់​ពួកគេ ដើម្បី​បង្កើន​និង​រក្សា​អ្នកគាំទ្រ​របស់ខ្លួន។

យោងតាម​ក្រុមហ៊ុន Httpool ដែល​ទទួលបាន​សិទ្ធិ​ជា​ដៃគូ​លក់​ពាណិជ្ជកម្ម​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន Spotify ក្នុងប្រទេស​កម្ពុជា​បានឱ្យដឹងថា បុគ្គល​ដែលមាន​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង​កម្ពុជា​កំពុង​ប្រើប្រាស់​ផ្លែ​ត​ហ្វ​ម​និង​ផត​ខាស​ត៍​សំឡេង ដើម្បី​ចាប់យក​អ្នកគាំទ្រ​ក្នុងស្រុក​ឱ្យបាន​កាន់តែ​ច្រើនឡើង។ សិល្បករ និង​សិល្បការ​នី​ទាំងនោះ​ដែល​បច្ចុប្បន្ន​លេច​ធ្លោរ​ក្នុងការ​ផ្តល់ជូន​ផត​ខាស​ត៍របស់​ពួកគេ​នៅលើ​ផ្លែ​ត​ហ្វ​ម Spotify រួមមាន អ្នក​ប្រយុទ្ធ​វ័យក្មេង  ( https://www.facebook.com/youngbruisers ), ឡាយ ប៊ុន​ឡេង ( https://www.facebook.com/BunlengLayOfficial ) និង Mi Leb Do couple ( https://www.facebook.com/miLEBdoCouplePodcast )។

លោក Shuhel Pistawala នាយក​ដៃគូ​ប្រចាំ​តំបន់​ឥណ្ឌូចិន​របស់​ក្រុមហ៊ុន Httpool បាន​ថ្លែងថា៖ “យុវជន​កម្ពុជា​ដែល​យល់ដឹង​បច្ចេកវិទ្យា ឥឡូវ​ចាប់ផ្តើម​មើលឃើញ និង​ប្រើប្រាស់​សក្ដានុពល​ផត​ខាស​ត៍​សំឡេង ដែល​ផ្តល់ជូន​ដោយ​ផ្លែ​ត​ហ្វ​ម​តន្ត្រី​របស់​ក្រុមហ៊ុន Spotify។ បច្ចុប្បន្ន នៅពេល​តាមដាន​បុគ្គល​ដែលមាន​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង និង​ជន​ល្បីឈ្មោះ អ្នកគាំទ្រ​រំពឹងថា​នឹង​អាច​ភ្ជាប់​ខ្លួន​ទៅនឹង​មធ្យោបាយ​ទាំងអស់ រួមទាំង​សំឡេង វីដេអូ និង​បណ្តាញ​ទំនាក់ទំនង​សង្គម​ផងដែរ។

ការពិត​គឺថា បុគ្គល​ដែលមាន​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង បច្ចុប្បន្នកំពុង​ងាក​ទៅរក​សំឡេង និង​ផត​ខាស​ត៍ ដើម្បី​ផ្តល់ជូន​ការកម្សាន្ត​ដល់​អ្នកគាំទ្រ​របស់ខ្លួន ដែល​សព្វថ្ងៃ​និន្នាការ​ដែល​ជំរុញ​ដោយ​សំឡេង គឺជា​ឱកាស​មួយ​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​នានា​ចាប់យក​ផងដែរ។ និន្នាការ​ចុងក្រោយ​បំផុត​នេះ ទំនងជា​ត្រូវបាន​ជំរុញ​ដោយ​ការពិត​ដែលថា ទស្សនិកជន​ឥឡូវនេះ​ចង់​កម្សាន្ត​អារម្មណ៍​តាមរយៈ​មធ្យោបាយ​ជាច្រើន​នៅលើ​ឧបករណ៍ផ្សេង។

ក្រុមហ៊ុន Spotify គឺជា​ទីកន្លែង​ដ៏​អស្ចារ្យ​ដែល​នាំមុខគេ​ក្នុងការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព និង​ពង្រឹង​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​តាម​ផត​ខាស​ត៍​ឱ្យ​ទទួលបាន​លទ្ធផល​ល្អ។

យោងតាម​ក្រុមហ៊ុន Httpool ក្រុមហ៊ុន Spotify មាន​ទិន្នន័យ​ជាច្រើន​អំពី​អ្នក​ស្តាប់ ដោយសារ​នីតិវិធី​ចុះឈ្មោះ​របស់ខ្លួន និង​អ្វីដែល​ក្រុមហ៊ុន​ដឹង​អំពី​ចំណូលចិត្ត​តន្ត្រី​របស់​អ្នកប្រើប្រាស់។ ដោយសារ​ក្រុមហ៊ុន Spotify គឺជា​ផ្លែ​ត​ហ្វ​មចាក់​ផ្សាយ​បន្ត​ផ្ទាល់​តន្ត្រី ក្រុមហ៊ុន​អាច​ចាក់​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និង​ឃ្លាំ​មើលថា​តើ​អ្នកប្រើប្រាស់​មាន​ទំនាក់ទំនង​យ៉ាងដូចម្តេច​ជាមួយនឹង​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ទាំងនោះ។

លោក Shuhel Pistawala បាន​បន្ថែមថា៖ “ទោះជា​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​តាម​ផត​ខាស​ត៍​ស្ថិតក្នុង​ដំណាក់កាល​ក្មេងខ្ចី​នៅឡើយ​ក្តី​បើ​ធៀប​នឹង​ប្រព័ន្ធ​អេកូ​ឡេ​ស៊ី​ឌីជីថល​ផ្សេងទៀត ក៏​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​តាម​ផត​ខាស​ត៍របស់​ក្រុមហ៊ុន Spotify រួមផ្សំ​ភាពស្និទ្ធស្នាល​និង​គុណភាព​នៃ​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​តាម​ផត​ខាស​ត៍​បែប​ប្រពៃណី ជាមួយ​ភាពជាក់លាក់​និង​តម្លាភាព​នៃ​ការធ្វើ​ទីផ្សារ​ឌីជីថល​បែប​សម័យ​ទំនើប។

ក្រុមហ៊ុន Spotify បានរួម​បញ្ចូល​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​រួចហើយ​ទៅក្នុង​ការចាក់ផ្សាយ​បន្ត​ផ្ទាល់​តន្ត្រី​របស់ខ្លួន ដោយ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ខុសគ្នា​ទៅកាន់​អ្នកប្រើប្រាស់​ខុសគ្នា​ដោយ​ផ្អែកលើ​ទិន្នន័យ​អាយុ ឧបករណ៍ និង​ចំណូលចិត្ត​របស់​ពួកគេ។

បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​កំពុង​ត្រូវបាន​ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង និង​អនុវត្ត​ចំពោះ​ផត​ខាស​ត៍ ដែល​មានន័យថា មនុស្ស​ពីរ​នាក់​អាច​ស្តាប់​វគ្គ​ផត​ខាស​ត៍​ដូចគ្នា ហើយ​ទទួល​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ខុសគ្នា​ជា​លើកដំបូង។

វា​មាន​សារៈសំខាន់​ខ្លាំង​សម្រាប់​ម៉ាក​យីហោ​នានា​ដែលមាន​វត្ត​មាននៅ​ទីកន្លែង​ដែល​អតិថិជន​របស់​ពួកគេ​ស្ថិតនៅ និង​ដើម្បី​ស្វែងរក​វិធី​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​ដើម្បី​ផ្សារភ្ជាប់​ទំនាក់​ទំនងជា​មួយ​អតិថិជន។ សព្វថ្ងៃនេះ សំឡេង​គឺជា​មធ្យោបាយ​ឌីជីថល​មួយ​ដែល​អ្នក​ស្តាប់​អាច​ចូលរួម​ដោយ​មិនចាំបាច់​ចុច​ឬ​អូស​ម្រាមដៃ​លើ​អេក្រង់ ប្រសិនបើ​ពួកគេ​ចង់។ ភាពជោគជ័យ​នឹងត្រូវ​បានកំណត់​ដោយ​ការកំណត់​ទិសដៅ​អ្នក​ស្តាប់​ត្រឹមត្រូវ​ជាមួយ​សារ​ត្រឹមត្រូវ និង​ប្រភេទ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ណាមួយ។ ក្រុមហ៊ុន​ដែល នឹង​ទទួលបាន​អត្ថប្រយោជន៍​ពី​និន្នាការ​ចុងក្រោយ​បំផុត​នេះ គឺជា​សេវា​តន្ត្រី​ឌីជីថល​លំដាប់​ពិភពលោក​របស់​ក្រុមហ៊ុន Spotify ដែល​ផ្តល់ជូន​ជម្រើស​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ជាច្រើន។ ក្រុមហ៊ុន Httpool គឺជា​ដៃគូ​លក់​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ដែល​ទទួលបាន​សិទ្ធិ​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន Spotify ក្នុងប្រទេស​កម្ពុជា៕

Advertisement