JOTUN ផ្តល់ជូននូវពណ៌ដ៏ស្រស់ស្អាតសម្រាប់មហោស្រពសិល្បៈទីក្រុងកម្ពុជា

សម្រាប់ឆ្នាំទី3សិល្បករក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិនឹងប្រមូលផ្តុំគ្នានៅចុងសប្តាហ៍នេះ ដើម្បីគូរគំនូរលើផ្ទាំងគំនូរដ៏ធំអស្ចារ្យ​នៅ​ទីតាំងមួយចំនួននៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ JOTUN ជាម៉ាកថ្នំាលាបមកពីប្រទេសន័រវ៉េ បានធ្វើការគាំទ្រដល់សកម្មភាពមួយនេះ ដោយ​ផ្តល់នូវថ្នាំលាបដ៏ល្អបំផុតដល់សិល្បករ។ អ្នកទស្សនាក៏អាចចូលរួមរីករាយជាមួយនឹងការប្រគំតន្ត្រី និងការតាំង​ពិព័រណ៍នេះផងដែរ។

ព្រឹត្តិការណ៍ដើម្បីលើកកម្ពស់ភាពច្នៃប្រឌិត និងការបង្កើតថ្មី

ក្នុងអំឡុងពេល4ថ្ងៃ គឺចាប់ពីថ្ងៃទី07-10 ខែធ្នូ ឆ្នាំ2017នេះ ប្រជាជនកម្ពុជាជនបរទេស និងអ្នកដំណើរទាំងអស់នឹងមាន​ឱកាស​ទទួលបាននូវបទពិសោធ ការយល់ដឹងអំពីសិល្បៈថ្មីៗ និងវប្បធម៌នៃទីក្រុងដ៏វិសេសនេះ។ Laetitia Troussel ជាអ្នកនិពន្ធ និង​ជាអ្នករៀបចំព្រឹត្តិការណ៍នេះបានមានប្រសាសន៍ថា “ទស្សនីយភាពសិល្បៈតាមដងផ្លូវនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជានៅមានភាពក្មេង​ខ្ចីនៅ​ឡើយ ការសន្យា និងថាមវន្តដែលយើងមាន ជាមោទនភាពក្នុងការជួយឱ្យសិល្បៈមួយនេះលេចចេញជាផ្លែផ្កា និងមានភាព​រីក​ចម្រើន!​”។ អ្នកជំនាញសិល្បៈគំនូរបែបសម្រុះសម្រួលវប្បធម៌ជនជាតិបារាំង ដែលរស់នៅរាជធានីភ្នំពេញរូបនេះបានសហការជាមួយ Chifumi និង ThéoVallier ដែលជាសិល្បករគំនូរតាមដងផ្លូវដ៏ល្បីល្បាញ ដោយសារតែសា្នដៃសិល្បៈគំនូរដ៏មានភាពទាក់ទាញ​របស់ពួកគេ​ពី​សិល្បៈខ្មែរ និងវប្បធម៌នៅជុំវិញទីក្រុង ហើយពួកគេទាំង2នឹងបង្ហាញពីភាពច្នៃប្រឌិតរបស់ពួកគេនៅក្នុងកម្មវិធីនេះ។

គោលបំណងនៃសិល្បៈនេះគឺដើម្បីបង្ហាញពីការបង្កើត ដែលមានភាពងាយស្រួល ហើយអ្នកទំាងអស់គ្នាក៏អាចចូលរួម​បាន​ដែរ។ សិល្បករទាំងក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិនឹងទទួលបានតំណាងស្មើៗគ្នា ហើយកម្មវិធីនេះផ្ទាល់ គឺជាឱកាសសម្រាប់សិល្បករខ្មែរ​វ័យ​ក្មេង ដើម្បីទទួលបាននូវការទទួលស្គាល់ និងធ្វើឱ្យស្នាដៃសិល្បៈរបស់ពួកគេកាន់តែមានភាពវិវឌ្ឍឡើង។

អ្នករៀបចំកម្មវិធីនេះផ្ទាល់មានគោលបំណងចង់ឱ្យអ្នកគ្រប់គ្នាបានចូលរួមទស្សនាក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ ហេតុដូច្នេះហើយ​បាន​ជាព្រឹត្តិការណ៍មួយនេះមិនត្រូវបានបង់ប្រាក់ដើម្បីចូលរួមទស្សនានោះទេ លើកលែងតែដំណើរកម្សាន្តតាមម៉ូតូកង់បីនៅថ្ងៃទី10 ខែធ្នូ ដែលជាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ទីតាំងនានាចំនួន15កន្លែងនៅជុំវិញរាជធានីភ្នំពេញប៉ុណ្ណោះនឹងត្រូវចំណាយប្រាក់សម្រាប់ចូលរួម។

JOTUN ជាដៃគូដ៏ល្អឥតខ្ចោះក្នុងការគាំទ្រសិល្បៈនៅកម្ពុជា

ម៉ាកថ្នាំលាបដ៏ល្បីមួយនេះនឹងចូលរួមគាំទ្រដល់ព្រឹត្តិការណ៍នេះជាលើកដំបូង។ លោក Svein Johan Stub ប្រធានគ្រប់គ្រង​ប្រចាំ​ប្រទេសរបស់ក្រុមហ៊ុន JOTUN បានឱ្យដឹងថា “អ្វីដែលយើងចូលចិត្តអំពីសិល្បៈនៅតាមដងផ្លូវនេះ គឺវាជាសិល្បៈដែលអាចផ្លាស់​ប្តូរ​ទាំងស្រុងនូវបុគ្គលិកលក្ខណៈនៃអគារមួយដែលមានរូបរាងសាមញ្ញបំផុតឱ្យក្លាយជាអគារ​មួយដែលពោរពេញដោយភាព​ទាក់ទាញ។ នេះគឺជាថាមពលនៃថ្នាំលាប ដោយធ្វើការជ្រើសរើសពណ៌ឱ្យសមស្របជាមួយនឹងរូបគំនូរ នោះវានឹងផ្តល់នូវភាពងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការបង្ហាញពីបុគ្គលិកលក្ខណៈ និងភាពច្នៃប្រឌិតរបស់មនុស្សម្នាក់ៗ!”។ លោក Stub បានបន្ថែមទៀតថា “យើងធ្លាប់​និយាយ​ថា ថ្នាំលាបរបស់យើងបានជួយបង្កើននូវសោភណ្ឌភាពផ្ទះ និងអគារជាច្រើន ដែលក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ក៏ជាអ្នក​ផ្គត់ផ្គង់ថ្នាំលាប​សម្រាប់ប៉មអេហ្វែលនៅទីក្រុងប៉ារីស និងបានផ្តល់នូវសោភណ្ឌភាពពណ៌ដល់បូរី និងអគារជាច្រើននៅទូទាំង​ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា​ផងដែរ”។ លោកបានបន្តថា “ការលើកទឹកចិត្តដល់ស្នាដៃគំនូរខ្នាតធំនៅទីសាធារណៈ និងឯកជននៅជុំវិញទីក្រុង គឺជាវិធីសាស្រ្ត​ល្អ​មួយក្នុងការផ្តល់នូវអ្វីៗដែលល្អដល់ប្រជាជននៅរាជធានីភ្នំពេញ និងជាការអរគុណយ៉ាងកក់ក្តៅចំពោះការយកទុកចិត្តដាក់​នូវ​ស្លាក​សញ្ញាថ្នាំលាបរបស់យើង”។

JOTUN ក៏នឹងផ្តល់ជូនអ្នកទស្សនាទាំងអស់នូវឱកាសដើម្បីឈ្នះរង្វាន់ Fujifilm Instax mini 9 តាមរយៈការប្រកួតថតរូប Selfie ក្នុង​កម្មវិធី​នេះផងដែរ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមសូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រ

https://www.facebook.com/jotun.kh/

សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមទាក់ទងនឹងសិល្បៈករ និងកម្មវិធីនេះ សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រ www.facebook.com/CambodianUrbanArt

Advertisement